Äntligen Fredag

Äntligen fredag. Det är sjukt vad veckan har gått fort! Ovanligt, eftersom jag längtat efter helgen denna veckan, och det brukar gå sjukt sakta när man längtar till något.
Helgen kommer bli en av de bättre på väldigt länge!

Ska börja dagen med Engelska, med Birgitta ^^, inte det roligaste kanske. Men jag överlever.
Sen är det Naturkunskap, och snacka om miljön som gäller! Ett ganska intressant ämne tycker jag. Kan inte påstå att jag gör allt jag kan för att förbättra miljön. Men jag gör något, och det är väl bra det?

Nu till dagens roliga sak:
Ikväll ska jag och mamma till Malmö, Baltiska Hallen och kolla Sound Of Music

image14

KulKul som tusan!

Idag kommer även Hanna & Ulrica hem. Vi måste bestämma allt inför helgen!
Det ska bli kanonkul!

Menmen, nu börjar lektionen.

Kommentarer
Postat av: Linn

Jag är så otroligt sugen på glass.

2008-04-12 @ 01:27:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0