Äntligen fredag

Fredag äntligen, 40 minuter kvar av engelsklektionen. Jag orkar inte.
Ekologi på naturkunskapen i eftermiddag, inte det roligaste det heller. Men Pella är bättre än Birgitta iallafall.

Sen är det helg. Så förbaskat skönt! och nästa vecka är det ju bara 3 dagar i skolan.
Så jag står nog ut.

Imorgon ska vi hem till mina kusiner, ska äta älggryta (mums) och snacka studenten.
Snackade med mamma imorse om studentpresent till Macke. Det kommer nog bli kanon!

Förresten så klippte jag mig igår, eller Sara klippte mig.
Det blev lika bra som alltid. Klipper mig ganska ofta nu känns det som, och i början av maj ska jag färga håret igen. Låter även Sara göra det, det är billigt, hon är min kusin. Och hon vill träna, eftersom hon läser till frisör.

Fick ett meddelande från The Kid (the lips) imorse på Myspace. "Varför vill du träffa Sebastian? Han e ju flintis! Titta va mycket hår vi har! (alla utom Daniel)". Ett gott skratt fick jag sådär tidigt på morgonen. Haha.

Kommentarer
Postat av: Maria

Svar: Jo, typ ... tror jag xD Men jag tror inte Sebastian är med i år, inte efter vad jag har hört i alla fall.

2008-04-25 @ 14:50:28
URL: http://enannankarlsson.bloggspace.se
Postat av: Lina

hahaha, XD

2008-04-25 @ 18:51:27
URL: http://higher.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0