De där ögonen alltså...

image9Okej, det blev inte så mycket folk.
Det är bara Ronny, Julia & Martin här. + jag och brossan då.

Har precis kollat Så ska det låta, roligt program faktiskt. Settman är helt underbar, och Brolle var ju med idag. Han är inte ful han precis ;) förutom den lilla tuppkamsaken har har mitt uppe i håret. Men hans ögon... grr ;) haha.
Synd att Bengtzing var med honom, gillar inte henne precis.

De andra ser på Chicago just nu. Själv ser jag bara lite smått. Vet inte varför jag inte ser den egentligen, jag älskar ju musikalfilmer.

Ska kolla Talang 2008 & Berg flyttar in sen. Spelar in det just nu, eftersom det krockade med Så ska det låta.

Nästa vecka blir det inget av det för mig. Ska till Malmö med mamma :) Vi ska gå och se på Sound Of Music....
som jag skrev där uppe, jag älskar musikaler.

Ska bli kul att det bara är mamma och jag :)
Äta lite och så innan, och bara ha det trevligt.

Imorgon kommer troligtvis Patricia hit :)
Hon fick tyvärr inte komma ikväll.

Men imorgon ska vi bara ligga och dega i soffan, se på en massa inspelningar med Sebastian, och bara må bra :D

det var väl allt nu.

Kommentarer
Postat av: linnea

brolle var fett snygg med luggen ju!

2008-04-04 @ 23:17:47
URL: http://latenightpartner.blogg.se
Postat av: Patricia - vägen till ett sundare liv

låter som en riktigt trevlig kväll det där! :) hehehehe.

ey du, jag kan inte komma idag! :( såg i kalendern.. jag ska vara barnvakt åt jerrys syrras dotter, från halv tre till typ sex-sju ikväll. :/ jävla skit, liksom! :( :(

2008-04-05 @ 08:28:28
URL: http://promenade.blogg.se
Postat av: Hanna

Uhu, jag är kär i Brolle.

2008-04-06 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0