Fredag igen

Ursäkta att jag varit sjukt dålig på att skriva i bloggen.
Jag har levt på helgen hela veckan, och därför varit lite borta. och så tog ju inlägget om helgen en väldigt bra tid.

Igår var det Nationellt prov i engelska - uppsattsskriving.
Idag är det Nationellt prov i engelska - muntligt.

Wish me luck (A)

Sen i eftermiddag är det naturkunskap, hoppas på att jag (som förra veckan) får åka hem och skriva min miljöanalys. Isåfall slutar jag halv ett.
Men jag är inte pigg på helg. Eftersom den här helgen kommer bli supertråkig jämnfört med förra.
Men jag får göra det bästa av den. Farmor kommer med mina röda jeans imorgon, hon har fixat så att dem är insydda nu. :)

men jaja. intressant inlägg detta blev ^-^

//Emah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0