Igårkväll.

För att berätta igårkväll så räcker:

FY FAN VA HÄRLIGT!

image29

Roger har undvikt mig hela dagen. Undra varför?... haha.

Nationella i Engelska gick bra. Känns skönt att det är över nu.
Bara matten kvar, hoppas på att den går bra med!

Ligger förtillfället hemma i soffan under en filt.
Fick feber igår, och den vill inte försvinna. Det är inte mycket, men jag känner mig helt hängig.

Orkade knappt gå från skolan till bussen idag. Gick sakta, och ändå var jag sjukt trött när jag kom fram.
Och så dålig kondis har jag inte.

Förresten så är det bara skola imorgon också. Sen är det långhelg.
Och med imorgon räknat så är det 25 skoldagar kvar bara! (för oss som slutar 5/6)


Kommentarer
Postat av: I D A

Ofta du slutar 5/6? :'(
Jag slutar 11/6 !

2008-04-30 @ 07:14:26
URL: http://enqwist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0