... ja, jag är galen i glass!

En halvtimme i solen hann jag med idag. Den är ju inte borta än, men från vår solaltan. Och att ligga på gräsmattan är inget som lockar. Det kommer alltid en massa kryp och klättrar på en då.
Satte mig iallafall ute med musik i öronen "Sebastian", och en bra bok i knät "Harry Potter & Halvblodsprinsen".

Sen kom skuggan, och det började bli kallt.
Drog mig in, gjorde mig en tallrik full med glass och nöttopping. Sjukt gott.

Nu mår man som en prins(essa?).

Har du själv inte varit i solen, så ta och sätt dig i den en stund.
Man får faktiskt färg redan nu!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Namnam, gott med glass! :D :D

Jag har varit ute och solat idag, och har bränt mig som f*n i ansiktet. Men det är najs ^^,

Trevlig kväll!

2008-04-21 @ 21:15:59
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0