Lördagkväll

image20Helgen går alldeles för fort.
Snart är det redan söndag, och jag gillar inte söndag.

Men nu är det Körslaget.

HEJA BROLLE!
vem är inte lite kär i honom?

Förresten så köpte jag en Beatles-dvd idag.
Och imorgon blir det skoköp.

We're stuck in another carcrash gotta get our engines to run
We're lost gotta get a flashlight, gotta get our headlights to burn
Too few lovers and too much anger in this traficjam, we're in a oneway lane again

We're only watching the stars
Heaven's gotta wait another year, hold on to your visions tonight
We're only watching a dream
Oh, paradise will wait another year, hold on to your visions tonight

Kommentarer
Postat av: Linda-Marie

Svar på din kommentar:
Jag tror inte att det var Alexander. Jag har haft kontakt med honom i över 3 årr, skrivit typ varje dag och han har baar skrivit massor av vackra saker, dikter mm till mig, aldrig frågat om cam eller nåt!

Så jag vet inte vart du fått det från, det är ju tråkigt att nåt sånt hänt din kusin men jag tror inte att det var Alex! Jag kan inte tänka så om en person som gjort så mkt för mig

2008-04-20 @ 21:21:10
URL: http://LindaMariie.blogg.se
Postat av: linnea

brolle är min. MIN. hör du det?

2008-04-21 @ 09:04:37
URL: http://linnealindblad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0