Måndag igen

Måndag igen, men nu är det bara en kort vecka!
3 dagar, det ska man väl stå ut med.
Idag är det programhantering & mediekunskap som står på schemat.
Ska in till tomten (paralellklassen) på programhanteringen. Tror att vi ska göra varandras uppgifter som vi har redovisat de senaste veckorna. Inte det roligaste, men det finns tråkigare ^^

Sen har jag ingen aning om vad som händer på mediekunskapen. Annika skulle inte vara här tror jag. Det innebär nog att vi ska ha Roger. Och vi skulle inte börja klippa idag. Och vi har inget mer att filma.

Min hjärna kommer vara helt borta idag.
Helsingborg spelar mot Malmö ikväll. Och jag ska inte dit. Pappa funderade på att köpa ståplatsbiljetter. Men det fanns inga på Helsingborgs sida kvar. Så det blir att sitta och glo på tv:n istället.
Förlorar Helsingborg så lär Roger mobba mig resten av året ^^ inte det roligaste.
Så jag hoppas på en vinst! Eller iallafall oavgjort.

Och på onsdag är det Valborg. Vad ska alla hitta på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0