Mediekunskap

Sitter just nu och har mediekunskap, eller rast för tillfället. Börjar igen om 20 minuter.

Vi har skrivit synopsisar på våra favorit disneyfilmer.

Jag valde att skriva om Peter Pan. Den har nog alltid varit min favorit. Jag ville vara han när jag var liten haha.
image13

Ska kolla på film sen tror jag, kanske läsa upp synopsisarna också kanske.
Filmanalys tror jag det blir.

Sen klockan 15.00 är det utvecklingssamtal som gäller för min del.
Hoppas på att allt är bra, vet inget som inte är bra iallafall.

Menmen, allt för nu.


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad fint det blev när du ändrade färgen på designen :) Den förra var ju också fin, men den här är liksom lite gladare ^^
Ha det bra!

2008-04-07 @ 15:13:25
URL: http://enannankarlsson.bloggspace.se
Postat av: Patricia - vägen till ett sundare liv

Nu sitter du antagligen på utskällningssamtal (som min klass brukar kalla det, haha). Håller tummarna för att det går bra :)

2008-04-07 @ 15:53:28
URL: http://promenade.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0