Onsdag igen.

image24Nu är det onsdag igen, och det är "filma" som står på schemat för hela dagen.
Hoppas på att vi hinner med en del  scener idag!

Förresten så var jag på slagverkskonsert igår.
Macke och Björn körde en trumduell, egenskrivna solon.
De har gjort det några år nu, men detta var det coolast de gjort! MItt i numret släckte de ner hela röda salongen + scenen och så körde de med självlysande trumpinnar. Det var riktigt coolt!

Förlåt på att jag är så dålig på att uppdatera här. Men jag vet inte, det blir bara inte av att jag skriver.
Men kommentera gärna ändå!

Ikväll är det spinning som gäller, Medelpasset idag. Sen är det Basicpasset imorgon.
Ska verkligen köra båda passen denna veckan eftersom det inte blir något nästa vecka. Då är det ju valborg & första maj.


på bilden: världens lilla gulliga kusin anton,
eller, han ska börja trean efter sommaren, han är visst inte så liten längre.
Men han är ändå min minsta lilla killkusin.

//Emah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0