Skönt att vara hemma.

Nu är jag hemma (igen).
Idag är verkligen Gå-&-Åka-Buss-dagen.
Gick till bussen imorse.
Buss till skolan.
Gick från bussen till skolan.
Gick från skolan till Pontus.
Gick från Pontus till skolan.
Gick från skolan till bussen.
Tog bussen hem.
Gick från bussen hem.
Gick till bussen.
Åkte buss till skolan.
Åkte buss från skolan.
Gick från bussen hem.

detta är vad jag har gjort idag, bara mellan klockan 08.00 & 14.00
detta är vad jag ska göra idag.

till bussen.
Buss till stan.
till Qpoolen.
(åka bil hem)
till bussen.
Åka buss till stan.
till hembygdsparken (troligtvis)
Kanske buss hem.

Skulle åka in och filma innan vid halv två.
Så jag tog bussen in, och kom fram. Då säger de till mig att de redan filmat allt och att de inte fått tag på mig.
Så... jag var nere med bussen 13.30, och åkte där ifrån 13.50.
Kändes lönt ^^
Sen ska jag åka in igen 16.46
Jag är äckligt trött på bussar & att gå nu!

Kommentarer
Postat av: Lina

Svar: Har presic haft redovisningen om henne. Det gick bra, ;)

2008-04-24 @ 15:06:07
URL: http://higher.blogg.se
Postat av: Hanna

hahaha, hade du åkt buss idag?..eller? .. xD

2008-04-24 @ 17:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0