Skriva, skriva, skriva, skriva....

Skola just nu. Lunchrast för tillfället. Har nyss käkat Shepards Pie, en av de saker som faktiskt är ätbart i vår matsal.

Ska snart fortsätta på mitt manus (som egentligen borde vara klart...)
Sen ska jag börja på min powerpoint där jag ska pitcha min film!

Ett problem bara, jag har inget namn på filmen.
Så... bara för att jag känner för det, och behöver hjälp med namn, så kommer min synopsis på filmen här:
*mobba den inte*

"En kille och en tjej, killen sitter i fängelse.

Den enda kontakten de har med varandra är när de träffas en gång i månaden, när hon åker på besök dit. Till en början fungerar allting bra, men efter ett tag blir förhållandet svagare och svagare eftersom tjejen har ett liv ute, där hon har kompisar och andra personer som lever ett helt annat liv än vad killen gör. Tjejen och killen får mindre och mindre att prata om. Tjejen börjar komma dit mer sällan, och när killen släpps åker han för att träffa tjejen, och överraska henne att han kommit ut. Men när han kommer till henne, ser han henne med en annan kille och förstår att det är försent.

Tjejen märker inte ens att han är där, och han bara vänder sig om och går sakta där ifrån.

Efter ett tag har killen träffat en ny tjej, och när han och hans nya tjej går på stan, ser han hans gamla tjej med killen hon lämnade honom för. De ser varandra i ögonen, och bara går åt vars ett håll, som om den andra inte fanns. "

Hoppas ni kan hjälpa mig med ett namn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0