Snart lektion

Sitter i skolan just nu, börjar om en kvart ungefär.
Ganska skönt att börja såhär sent ibland.

Gick bra hos läkaren, är bara lite öm där hon tog sprutan, men så är det väl.
Vaccin mot livmoderhalscancer är det, om någon skulle undra. Något jag tycker alla ska göra som inte redan gjort det! Kostar ju en del, men det kan ju bli billigt i längden, det är ju dyrare om man skulle få cancer!

Borde väl egentligen gått och ätit nu när jag kom till skolan, men jag äter frukost så sent, så jag är inte hungrig.
Jag köpte ett äpple på statoil, som jag kan äta sen på rasten!

Förresten var jag, mamma & pappa ute och gick en lång runda på ca 40 minuter ute i skogen. Riktigt skönt!

Ska försöka med mig en bra promenad idag igen, sen imorgon är det spinning som står på schemat!
och samma sak på torsdag!

Men, det var väl allt.
Vilka sjukt intressanta inlägg jag skriver... förvånad egentligen att någon ens orkar komma in och kolla! men jag uppskattar det, och ni får gärna fortsätta kolla in här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0