Sunday bloody sunday

Fy tusan va längesen jag skrev nu!

Det har inte hänt så mycket, var på stan igår. Shoppade en klänning & ett par cityshorts.
image25
Efter det var jag hemma hos mina kusiner. Mamma och Madelene skulle snacka studenten.
image26Jag, Sara, Alexander, Josefin & Daniel kollade på körslaget. Brolle <3 hehe.
The taste of love is sweet
when hearts like our's meet
I fell for you like a child
oh, but the fire went wild.
I fell in to a burning ring of fire



Idag satte vi upp vår styrketräningsmaskin. Nu ska det tränas armar och rygg!
Benen och magen tar jag på spinningen ;)

Maria & Matti var precis här, kollade på Förtrollad. Helt okej faktiskt, men nog ingenting jag väljer att se igen.

Själv ska jag snart sova tror jag. Skola och så imorgon ju.
Men går bara tre dagar denna veckan, sen är det ju "långhelg".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0