Torsdag

Idag är det ju då torsdag.

På dagens program står det först: Matteprov.
Hoppas, hoppas det kommer att gå bra :D

Sen vet jag inte... Vi kan ju inte ha matteprov i 2 och en halv timme? Jag ska ta med datorn idag iallafall.
Sen är det ett Friskis & Svettis pass som gäller. Det känns väl sådär kul... men det går väl bra.

Efter det ska jag träffa My & Emelie, för ett spinningpass på Qpoolen. Ska ta det lite lugnare i början idag, igår körde jag på som tusan, och fick sjukt ont i knät och kunde inte köra ordentliget hela passet.
Men jag ska gå på träningen ändå.
Och nu klagar jag lite mer... har fått skoskav i måndags när vi var ute och gick. Av mina skor som jag har på spinningen. Så det gör ju sjukt ont det med!

Men ändå.
Skriver kanske något mer sen idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0