Vårsolen lockar utanför fönstret

image21Sitter inne i klassrummet nu. Kan säga att solen utanför fönstret lockar mer än att sitta med tråkiga exceluppgifter. Jag hade mer än gärna suttit i gräset med en bra bok och bara njutit av livet.

Men antagligen blir det att filma lite i eftermiddag. Alltså, tillbringa tiden utomhus med en bra videokamera. Kärlek till Canonkameran vi använder. Filma är skitkul! Skriva manus & synopsis är inte lika roligt.

Jag känner för att sätta in hörlurarna i datorn, och droga musik på myspace. Men jag måste lyssna, annars lär det inte gå bra för mig när vi ska göra olika övningar.

Jag känner även sjukt mycket för ett dopp i sparren idag. Vädret är ju kanon!

Men nu ska jag hänga med på lektionen igen.

>> update <<
det luktar nyklipptgräs in i klassrummet. en äkta doft av vår!
>> update <<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0