Harry Potter

Har precis satt in Harry Potter och de vises sten i dvdspelaren.
De som läst min blogg vet jag fullkomligt älskar Harry Potter filmerna. Väntar otåligt på Harry Potter och halvblodsprinsen som kommer i sommar. 3 filmer kvar... sen är det slut på Harry Potterfilmer (för er som inte vet, sista boken kommer att bli 2 filmer).

Hoppas att filmerna kommer bli lika bra som böckerna har varit. Mina favoritböcker i Harry Potterserien är faktiskt de två sista.

Skulle egentligen åkt till Kristianstad idag och shoppat lite julklappar för mig själv, men jag kom överrens med mamma, och imorgon efter att vi båda två varit hos läkaren så sticker vi till Väla.

Jag har en väldigt trevlig stooor tygpåse bredvid mig här i soffan... fast jag borde inte öppna den. Den är full med en massa choklad, kolor och sånt gott. Typ dumle, snickers, mars, marianne osv...


Igår var det en vecka kvar till julafton. och dagen till ära fick jag ett mejl av DK (daniel karlsson från idol). Jag, en kompis och en annan tjej, Tove ska hjälpa honom att fixa en sak. Vad berättar jag inte nu.
Och idag är det en vecka tills jag sticker till Stockholm, ska hälsa på brossan på regementet som tyvärr inte får komma hem på julafton.


förresten! slutade på praktiken i tisdags. Så jag har jullov nu! :D


nej... nu ska jag kolla på filmen!


Kommentarer
Postat av: ERIK

harry potter äger :D

2008-12-22 @ 12:36:39
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: ERIK

oekjokej ^^

2008-12-30 @ 00:52:03
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0