Sjuk

Humöret är inte på topp idag.
Kommer troligtvis sova sova en stor del av dagen idag.

Gårdagen var inte helt underbar...
Jobbet var kul. Men jag mådde inte så bra efter. Inga detaljer. Mådde som sagt verkligen inte bra, och tåg i 50 minuter hem då är inte underbart. Jag som i vanliga fall älskar att åka tåg. Känner mig lugn på tåg, kan tänka ut där.


Jag har iallafall något att göra idag.
Lyssna på Idolskivan som pappa köpte till mig igår.

Har lyssnat igenom alla låtar, och förlåt men sämst enligt mig på hela skivan är 3:an i årets idol, Robin B.

Läste förresten vilka låtar Kevin & Alice ska sjunga i finalen.
Kevin ska köra en av mina absoluta favoritlåtar, You're The Voice - John Farnham.

Alice kör So What - Pink. Älskar texten i den låten!


Men mina röster på fredag kommer att hamna på Kevin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0