Inget jobb

Inget jobb för mig idag inte.
Eller jag har varit där.

Men såhär var det.

I natt mådde jag inte så bra (inga detaljer). Vilket innebar att jag verkligen inte fick mycket sömn, en två timmar ungefär.
Sen var det upp klockan 6, och göra vid sig för jobbet. Men när jag kom dit höll jag på att svimma inne i caféterian. Så pappa ringde Eva, och jag fick åka hem. Så nu sitter jag här, och hoppas på att må mycket bättre i eftermiddag eftersom jag nog ska på K-stadsdagarna.

Imorgon äre Mamma Mia som gäller :D
Längtar som tusan! Skivan spelas redan för fullt här hemma av mamma och mig. Vi har ju längtat ända sen vi såg musikalen!

Nu ska jag nog faktiskt försöka sova en stund på soffan. Är sjukt trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0