Mamma Mia

Igår var det bio med mamma, pappa, magnus, marie, marcus, pelle, petra, malin & viktor.

Först åt vi på en ny resturang inne i stan, Infinity. Jättegod mat!

Sen var det Mamma Mia som gällde.
Det var lätt den bästa film jag sett <3
och då kan jag säga att det finns många filmer som jag sett som är riktigt bra.
Men den här var snyggt gjord, bra musik, bra skådespelare, den var rolig, romantisk, sorlig. Lite av varje liksom!

här kommer trailern för er som inte sett den:


och har ni inte sett den än. så se den! gärna med mig (A) haha, om ni ska se den i Skåne!

Jag tänker lätt sen den minst en gång till!

och ett sista tips, ser ni filmen, så stanna kvar när eftertexterna börjar!
jag säger bara pierce brosnan, colin firth, stellan skarsgård & abbadräkter.

haha. det är verkligen värt att stanna för xD

Kommentarer
Postat av: Erik

Är filmen sevärd?

2008-07-13 @ 19:46:43
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: erik

mmh :P men du tyckte den va bra :P

2008-07-14 @ 17:38:42
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0