Ny design på G.

Det är en ny design på G i bloggen. Det kan nog ta ett tag innan jag blir klar, men jag har börjat. Den jag har nu är jag inte så jättenöjd med.
Förresten är det en sak jag inte berättat.
I Malmö så pågår det just nu "modellfotograferingar" uppe i Turning Torso. Det är för amatörer liksom. Min kusin var på det, sen anmälde hon min faster, som i sin tur blev uppringd att komma dit, och nu har hon skrivit upp mig. Så det finns en chans att jag kan få gå på en fotografering uppe i Turning Torso, men det är ju om man blir "utvald" att komma dit. De ringer upp vissa som står på listorna.

Förresten så finns fortfarande problemet den 25/7. Brolle eller Jocke? Agunnaryd eller Helsingborg? Kolarfestivalen eller Rix Fm festival? Skogen eller Stan?
Det är sjukt svårt. Hur kan det ens vara lagligt att man ska behöva välja om man vill se Jocke Ramsell eller Brolle.

Förresten, ni missade väl inte igår när Jocke kompade Sanna Nielsen igår på Allsången?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0