Vacker musik vid min sida.

Det spelas fin musik, alldeles bredvid mig.
Jonathan på gitarr, Macke på piano och sen Björn på sång.

Man är sådär riktigt trött, vill mest vila, och så spelar de riktigt fin musik!
Fields of gold just nu, en av de finaste låtar jag vet!

Det har varit lite Robbie Williams med, Come Undone.
Man måste bara älska Robbies musik! Jag har svårt att få in i mitt huvud att han lagt musiken till sidan nu ett bra tag.

Igår var det exakt två sen jag såg Robbie live på Ullevi. Det var den absolut bästa konsert jag varit på!


jag stod själv längre fram än de andra. stod vid ett skitsnällt par. killen lyfte upp mig när det började :)
och deras kompis var skitlång, så han tog en massa bilder till mig :D

nu kör de angels <3 åååh! (det tar ett tag att skriva inlägget, gör annat under tiden med)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0