Förbaskade hosta!

Sitter och kollar på Hundtricket.

Linus Wahlgren är en snygging ;) haha.

Jag har skaffat mig tre nya kompisar idag, och för resten av veckan.
Noskapin, Ibumetin, Bafucin.

Kärlek till det just nu. Vi har även hostmedicin som jag fick förra året när jag hade något virus.
Men den kommer aldrig nära min mun igen! Jag mådde bara sämre av den, spydde och sånt skit. Vilket inte var så lyckat, eftersom jag typ åt en danoneyoggi om dagen i 2 veckor.
När jag kom tillbaka till skolan efter typ en och en halv vecka och hämtade lite böcker så sa min lärare att hon såg att jag gått ner en massa i vikt och var helt slut i hela kroppen.

Nu ska jag umgås med mina kompisar och en mängd paket näsdukar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0