Jobbsnack

Min blogg är något så sjukt tråkig nu, jag är nästan aldrig ens inne på msn nu!
Jag vet inte vad jag gör. Jag jobbar ju, men det är bara till klockan 11.

Kan ju berätta om jobbet.
Dagiset är hur mysigt som helst, eftersom jag är så tidig har det nu dessa dagarna bara varit ett barn på morgonen.
Sen har det kommit lite fler, men det är riktigt lugnt och alla är så jäkla snälla.

Fritidset däremot är helvetet.
Det är barn överallt. De är kaxiga som f*n de små ungarna och personalen är inte trevlig för 5 öre.
Sista veckan där kommer väl bli bra, då jobbar Typpe. Och hon vet jag är snäll.

Det känns så konstigt att vara på Mala Fritids, jag har för första gången i mitt liv börjat känna mig gammal.
Jag kom på att när jag slutade där så föddes en del av barnen som är där nu.

Men en del leksaker är kvar, vissa spel och sånt.

Nej, hade det inte varit för lönen så hade jag inte jobbat frivilligt på fritidset.

Imorgon är det midsommar, vad ska ni hitta på?

själv ska jag vara på lekplatsen i mala med typ det trevliga folket i mala, det ska väl bli trevligt!

Kommentarer
Postat av: Linnea

som sagt, vi kan byta. jag kan ta ditt jobb mot att du är på kliniken och äter åt mig, jag betalar dig!

2008-06-19 @ 20:54:48
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0