Lite shopping, barndomsminnen och bloggdesign!

Igår (söndag) var jag med mamma och pappa i Kristianstad. Pappa skulle en runda till Biltema, och jag hade inget bättre för mig.

Vi åkte en runda till InterSport för att kolla in golfrean, tyvärr var mycket redan slut! Hittade ett par riktigt sköna och coola Gul/Svarta golfskor från Adidas.
Istället blev det T-shirt till pappa, munkjacka till pappa och ett par skitsnygga Pumaskor till mig själv!

(klicka på bilden för att se i större!)

Nu sitter jag och kollar på Harry Potter och de vises sten, för typ minst 5 gången på sommarlovet.
Haha, älska de filmerna! Längtar som tusan till Harry Potter och Halvblodsprinsen kommer på bio. Som boken var, så kommer den filmen slå ut de andra med hästlängder!

Träffade Typpe idag när jag jobbade :D Det var jättelängesen! och det var kul, eftersom från jag var 1.5 år gammal, tills jag var typ 10 var jag hos henne, först dagmamma och sen fritids. Så jag kan väl enkelt säga att hon betyder ganska mycket för mig!

Satt hela kvällen igår och fixade med bloggdesignen Julia vann. Den är fortfarande inte riktigt klar.

Hjälpte även Lina med lite som krånglade när hon skulle fixa en bloggdesign, problem som jag trodde verkligen var över min nivå av kunskap av det här, men jag hade visst fel.
Det var problem i kodmallarna, saker som var borta och sånt skit. Men det löste sig tillslut!

Kommentarer
Postat av: Linnea

dom ser grymt sköna ut

2008-06-30 @ 17:42:18
URL: http://linnealindblad.blogg.se/
Postat av: Tuva

hej. är du sugen på att hjälpa mig med en sådan "border" ? :)

2008-06-30 @ 17:49:44
URL: http://babymurphy.blogg.se/
Postat av: MATILDA

va sköna skorna ser ut :D

2008-07-02 @ 19:57:27
URL: http://matildahammar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0