ny design

nu har det varit väldigt tyst här länge från min sida!

jag kan inte klaga på att det inte har hänt något, det har det verkligen!
jag har väl bara inte känt för att skriva.

gjorde en ny blogg, men jag kände inte för den. så jag tog designen jag gjorde till den och kopierade in här, eftersom det bara ville kladda med den gamla designen!

jaha, så vad har nu hänt sen jag skrev senast.
jo, pappa har fyllt år, jag har spenderat en helg i jönköping, var på rix fm festival där.
det har varit student, och studentbal för brossan.

men nu ska jag verkligen försöka bättra mig på att skriva, när jag inte håller på att hjälpa folk med deras bloggdesigner.
hjälpte en tjej igår.
klicka på bilden för att komma till hennes blogg.


Nu har jag en 3-4 bloggar som står på tur för design.

nu har jag inte mycket mer att skriva.
lägger upp en bild på brossan och hans dejt till balen också, bara för de var så sjukt söta!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Hello :)

Snygg sida, jag fick tips av någon att du är riktigt bra på att fixa bloggar,

har du lust och hjälpa mig med min? :)

/Sophie

2008-06-11 @ 13:53:54
URL: http://sophieheino.blogg.se/
Postat av: Sophie

Så snällt!

Har lagt till dig på msn nu :)

2008-06-11 @ 14:12:29
URL: http://sophieheino.blogg.se/
Postat av: Linnea

ååååååh vilken fin design emah, äkta dig :)

2008-06-11 @ 15:24:26
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0