Sjuk + en god lunch!

Idag är jag helt slut körd!

Har jobbat i 3,5 timme. Låter kanske inte jobbigt, men med en konstant rinnande näsa, hals ont, hosta och feber så tar det jäklar i det på en!

Så jag gjorde mig en lyx lunch ;)
Kantarellmacka!


Ikväll blir det Taco.
Mamma och Pappa är och bor på hotell i Malmö. De firar 20-årig bröllopsdag idag! Grattis på dem!

Så jag och Macke är själva hemma, eller Macke har Veronika med sig hit, men de skulle nog hyra med sig en film och lite godis så vi kan titta på det (och äta godiset!)

Ni glömmer väl inte tävlingen?
Klicka här för att läsa mer!

Om en stund, runt tre ska jag nog ta mig lite brownie! Ibland måste man unna sig.

Sen har jag en fotoidé jag ska testa! Blir det något visar jag det här, annars blir det inget ;)

Nu ska jag kolla vidare på Harry Potter. Älska de filmerna, de är så sjukt skickligt gjorda, när man själv har varit med och gjort en kort amatörfilm så förstår man hur sjukt svårt det är!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0