SlappSöndag

Idag är en slappdag! Min planer idag innehåller: myskläder, soffa, kudde, filt, dvd, dvdfilmer, tv, näsdukar (allergi!), bafucin (förbaskade halsont).

Jag tänker alltså inte göra något idag, och jag är inte ens sugen på att göra något, inte ens väla!

Jag och mamma pratade om ullared nyss. Det kommer bli en resa dit i sommar, när vi sparat lite pengar ;)

Jag längtar till 8 augusti! Då blir det Rix Fm Festival i Växjö :D vilket innebär att jag ska se Brolle igen!
Självklart längtar jag till September med, för då kommer Sebastians skiva!

Jag sitter här och glor eftersom pappa har tagit över dvd:n/radion ett tag. Han ska tvunget lyssna på svensktoppen.
Imorgon är det jobb igen, jag orkar inte >.<

och Linnea, jag saknar dig kompis! <3

Kommentarer
Postat av: Busvisslingar

skönt att bara slappa

Postat av: jayne

Jag har ock¨så slappat mest idag..men varit ute lite...

2008-06-22 @ 17:33:30
URL: http://jayne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0