Tråkigt inlägg

Förlåt för att jag aldrig skriver nu!

och ni som ska ha hjälp med bloggdesigner, det har varit mycket nu, och jag jobbar i två veckor till. Efter 2 timmar på mala fritids och 1,5 timme på Midgård är jag helt slut!

Tyvärr kommer jag nog inte göra mycket när jag jobbar, någon enstaka header, men inte mer!

Midsommar igår började sådär, mamma började gråta för dödsannonsen om hennes jobbarkompis var i tidningen, då började jag gråta också. Sen när vi satte upp partytältet så klappade jag Donna, inte så smart eftersom jag inte tål henne. Blev helt svullen i ögonen!
Men sen var det kul!
Det var tipsrunda, med tävlingar som facit sen.
Typ (som den jag var med i)  "Vem låter mest? Emah, Carolin, Emelie"
Sen skulle vi ju då få fram svaret, och vår tävling var att stoppa in 7 tacochips i munnen och vissla.
Jag förlorade stort xD fick inte ens in alla chipsen!

Jag börjar även bli sjuk, ev halsfluss.
pappa har det, och jag har börjat få ont i halsen!


Kommentarer
Postat av: Lina-Fixar din design för ett superpris!

Ah.. Du jobbar på båda jobben sammtidigt ?

2008-06-21 @ 20:02:13
URL: http://oneplektrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0