Måndag.

Skola igen, och jag sitter och äter ett kexchoklad (eftersom falukorvsgryta med senapscream fraiche inte var ätbart precis). Vid halv ska vi ha lite programhantering igen. Sen ska vi skriva en analys på Clockwork Orange, filmen vi fick se förra veckan.

När jag kommer hem ska jag nog sticka ut och fota!
Eftersom jag i helgen fick* en Nikon D40.

* fick tills jag jobbat i sommar och kan betala själv.

Sen måste jag plugga lite matte också, eftersom jag sjukt gärna vill skriva mvg på matteprovet vi har på torsdag. För, gör jag det så finns det chans att jag får mvg i Matte A.

Det känns drygt att sitta i skolan nu, när typ alla andra skolor i Hässleholm har studiedag både idag och imorgon.


en av mina första bilder jag tog med min kamera, motivet är mammas gamla armband

Kommentarer
Postat av: jespher

Aah, så fortsätt följ min blogg ock sånt då ;)

2008-05-19 @ 13:31:12
URL: http://metrobloggen.se/jespher
Postat av: Lina

Hm.. min så kallade lunch i plugget idag var inte heller ätbar ska jag säga, haha. Potatisarna var söndersmulade, och allt annat... var äkligt för den delan också. Jag levde på en Choklad det lunchen jag med.

2008-05-19 @ 17:29:56
URL: http://higher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0