Måndag igen.

Nu är det måndag igen, och jag sitter i skolan.
Börjar om 5 minuter.

Kom till skolan för typ 10 minuter sen, hade sovmorgon.
Var en liten runda i stan med mamma, köpte nya leggings. Eftersom de andra gick sönder i helgen när jag skulle hoppa studsmatta.



Vi köpte present till pappa, och studentpresent till Josefin.

Fick sovmorgon till halv ett idag, eftersom vi har prov imorgon på morgonen, när vi egentligen har sovmorgon.

Denna veckan kommer vara skitbra!
måndag: sovmorgon/mediekunskap
tisdag: prov >.</filmfestival
onsdag: förhoppningsvis lediga
torsdag: Gå igenom betyg på matten ca 30-60 min / Minigolf
fredag: Film / 30 minuters Naturkunskap / åka till jönköping!
lördag: RIX FM FESTIVAL I JÖNKÖPING!
söndag: hem från jönköping


Alltså, årets första Rix Fm Festival för min del, och jag längtar som TUSAN!

Men, nu ska vi ha börjat för 2 minuter sen... undra var Annika är.

Skriver kanske sen igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0