Måndag

Måndag igen, och programhantering väntar om ca 1 minut.

Jag hade hellre haft helg fortfarande, även om vädret inte är lika bra.

Det har ju varit ca 27 grader nu hela helgen, och jag har legat och stekt i solen hela tiden!
Därför har jag fått färg nu, helt underbart, och den är inte röd och lysande som den brukar vara, utan härligt brun är den.
Har även tagit årets första (och andra) dopp för i år i sparrsjön! Riktigt skönt var det.

Men nu får jag väl sluta skriva, Johan kommer nog in vilken sekund som helst.

Förresten ska vi se om Roger kommer undvika mig idag, Hif ligger just nu före Malmö i allsvenska tabellen, och så kommer det vara ett bra tag nu, eftersom de inte ska spela på någon månad.

Men ja, Skriver kanske sen!

Kommentarer
Postat av: madde

svar:



jo men den vr skriven till ola först. sen fick måns och charlotte slåss om den haha. elena visste ja inte ens :)

2008-05-12 @ 12:37:15
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: madde

jaha :S ola sa till mig iaf att den var skriven till han först haha

2008-05-12 @ 14:00:54
URL: http://justmadde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0