...men FREDAG är ändå den dagen som känns bäst

Äntligen fredag!

Tyvärr är det ju några timmar kvar i skolan.
45 minuter kvar av engelskan. Jag orkar inte, grammatik måste vara bland det tråkigaste som finns!

I eftermiddag är det naturkunskap som gäller. Det är roligare, eller roligare vet jag inte. Men Pella är ju tusen miljoner gånger bättre än Birgitta.

Ikväll ska jag på 18års kalas/fest.
My fyller år, och lite extra, det är ett halvår nu till min födelsedag! :D


Någon som kan få engelskan att sluta nu?

Vill gärna gå till matsalen istället. Tacobuffé är inte helt fel alltså. Vi har inte haft det sen det var plastbitar i tacoköttfärsen.

Nu får jag väl iallafall sitta och låtsas att jag gör något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0