Naturkunskap

Sitter och har naturkunskap för tillfället. Ska skriva ett arbete om Biobränsle. Men jag är helt slut i hjärnan, det är alltid så när jag är i skolan. Jag kan bara arbeta med sånt här hemma. Dock ska det vara klart om en vecka. Eller, jag ska ha lämnat in det om en vecka.
Jag ska jobba som tusan hemma i helgen hade jag tänkt.
1 första sida, 1-2 sidor med fakta, källförteckning, och så en sammanfattning på minst 2 A4.

Jag har inte gjort såna här arbeten sen i nian. Man har tappat allt liksom. Gjorde ju sånt här typ varje vecka innan. Nu är det ett år sen jag gjorde såna sist.

Min mage kurrar, av hunger antar jag. Fast jag åt ändå ganska mycket i skolan.
Mamma ska ha 3 av sina gamla klasskompisar hemma ikväll. Macke ska inte vara hemma, så jag får umgås med pappa ikväll.

Imorgon blir det nog att träffa Nattis, Issa (?) & Patricia (?).
Fast först så är det loppis på idrottsplatsen. Ska nog gå dit tror jag, en liten stund iallafall.

men ja, nu får jag försöka arbeta lite iallafall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0