Ny design!

Nu har jag fixat min design *igen*.

Tycker att det är riktigt roligt :D

Har egenligen inte så mycket att skriva nu.
Jag skulle egentligen varit på spinning nu, men det blev inställt.

Men jag har ändå fått lite träning idag.
Efter matteprovet på idrotten skulle jag varit på ridning med de flesta av tjejerna i klassen, men jag glömde mina allergitabletter hemma (mot pälsdjur).
Så jag, Caroline och Emilie fick gå en runda på Hässleholmsgården istället.

Vi slutade där 14.06, och bussen gick 14.10. Jag och Caroline tog chansen och rusade som några galningar (halva vägen, innan vi typ höll på att dö av trötthet). Fick gå sista biten, Klockan var precis 10 över när vi kom fram, dock hade visst bussen varit tidig märkte vi, och vi fick vänta på bussen som gick halv istället.

Så jag har ju tränat lite, en lång promenad i skogen, och så en lite springtur + rask promenad till bussen.
Och så cyklade jag ju till och från bussen.
Går kanske ut och går sen ikväll, mest för att bli av med en massa överskottsenergi...

Imorgon är det Engelska med Birgitta & Naturkunskap med Pella som gäller.
Engelskan kommer bli huuuuur seg som helst. Vi ska läsa engelska böcker hela lektionen. och en lektion på vår skola innebär 145 minuter.

På naturkunskapen har jag en del att göra. Ska göra ett arbete om Biobränsle.
Och skriva en analys på minst en A4. Men det ska lämnas in nästa fredag... och då har jag en halvtimme på mig. Sen ska jag sticka till tåget mot Halmstad.

Håll tummarna förresten för mig om mitt Matteprov. Gjorde verkligen mitt bästa. Målet är MVG. För Lotta (min mattelärare) sa att om jag fick MVG på detta provet så finns det mycket stor chans att jag får MVG i slutbetyg :D

och nu blev det visst ett långt inlägg ändå...

Kommentarer
Postat av: linnea

najsbajs :)

2008-05-22 @ 17:36:44
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0