Onsdag

Jag har ju verkligen såå fyndiga rubriker alltid ^^

men det var inte det jag skulle skriva.
Vi har precis kollat på alla filmer, eller efter rasten ska vi kolla på alla andras musikvideor, som innehåller bilder bara.

Visst, jag skäms inte för att visa min, eftersom den bara innehåller bilder från "sommaren" som jag hittat på google.
Och en bild som Linnea tagit. Min film är mest dryg liksom, ingen kommer orka kolla.

I Eftermiddag ska vi kolla på film. Vi som hoppades på att att få sluta.

Ikväll ska jag kolla på någon elevkonsert. Macke & Björn ska spela sin trumduell, det är det som jag vet.

Nu... har jag inget mer att skriva.

Kommentarer
Postat av: linnea

blev det bra? :)

2008-05-14 @ 20:42:55
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0