Torsdag

Febern är äntligen borta.

Valborg igår var väl inte det roligaste. Mest småbarn som rusade runt. Och föräldrar som stod och grillade korv och drack en öl till det.

Dagen tillbringades med mamma, pappa, maria, matti, anton & ida på ikea. Det var väl trevligt, åkte sen in till stan och hyrde film. Och Maria & Matti gick precis här ifrån efter att ha sett på nya Irene Huss. Den var bra faktiskt :)
Ska snart sova faktiskt. Jag är riktigt trött, febern har tagit på mig de här dagarna.

Imorgon är det Väla som gäller. Ska se om jag hittar min klänning i en mindre storlek.
Sen ska jag snart beställa en jättesöt svartvit klänning från Ellos, ska nog ha den på Mackes student.

Nej, nu ska jag se lite till på tv. Sen ska jag nog faktiskt sova snart!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Svar: Tack, hihi! :)

2008-05-04 @ 17:02:12
URL: http://PatriciaKlinteberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0