Tråk-Tisdag

Nu är det tisdag, vi sitter och har Svenska.
Vi ska skriva berättelser, men jag har inga ideér alls. Men jag skriver lite här, så ser det ju ut som om jag skriver något bra.

Hade Nationellt Prov i Matte A innan, det gick väl bra. Ett G iallafall.

Jag skulle mycket hellre sitta hemma nu, eftersom jag ändå inte kommer komma på något att skriva om i skolan. Jag kan aldrig det när jag ska skriva berättelser och så.
Då behöver jag vara hemma, i en miljö som jag trivs i. Lyssna på lite bra musik, och bara hitta inspiration.
Hjärnan är tom när jag är i skolan.

Sen igår så bokade jag mina tågbiljetter till och från halmstad. Inför rix fm festivalen i Jönköping den 31:e Maj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0