Fööörkylning!

VIlken jävla förkylning jag har dragit på mig!
Näsan rinner verkligen konstant, och jag sitter i skolan >.<

Jag ska prata med Lotta sen, och fråga om vi ska göra något viktigt på matten, eller om jag kan arbeta hemma, och dra hem. Jag är helt borta i huvudet.

+ att vi gör en sjukt tråkig uppgift på svenskan. Jag förstår ingenting, och David är fan sämst på att förklara.
Nu tänker jag säga (skriva) en sak jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag saknar Birgitta.
Även om jag typ hatade henne som lärare så förklarade hon iallafall.

Kommentarer
Postat av: erik

Hehe okej. Tror inte den svenska verisionen blir lika bra :S :P

2008-09-09 @ 16:10:37
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: therese

Ja Mamma Mia var riktigt bra :) Det första jag gjorde när jag kom hem från bion var att ladda hem den så nu kan man se den när man vill :D

2008-09-10 @ 09:51:53
URL: http://therressse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0