Idol 2008

Nu blire idolsnack!

Idolnörd som jag är så ska jag nu redogöra vad jag tycker om årets idoler & även juryn.
Kan inte skriva om alla som gått vidare hittills, men jag skriver om de som jag tycker (än så länge) har något värde att skriva om.

Juryn - Jaha, först var jag skeptisk, men jag gillar dem nu faktiskt.
Erik Ljung - Först ansåg jag att han var bra. Men nu är jag smått förälskad. Han är en favorit.
Anna Bergendahl - Okej, vissa som känner mig vet redan vad jag tycker, tjejen har en röst som är svårt att mäta sig med, meeeen. hon är inte idol för mig, så för mig så är det, ge henne skivkontrakt, men i idol ska hon inte vara.
Alice Svensson - den asiatiska tjejen igår med blå klänning. Gillade hennes röst grymt mycket faktiskt, även om hon är lite agnes-varning.
Linda Pritchard - No, no, no & NEJ! Gillar henne inte alls.
Johan Sommevåg - Det här är en kille med sångröst! Han ska långt i tävlingen enligt mig!
Katia Löfgren - Tjejen som hade 90-tals hiten Om Du Var Min. Jodå, hon hade grym kraft i rösten. Gillade henne.
Nils Fredriksson - Den här killen har energi så det räcker och blir över! Med lite träning så tror jag faktiskt på honom och hans röst.
Dolores Huremovic - Nja... Sådär, kaxig som Amanda, men utan glimten i ögat.
Mathias Sironey - Mysig röst! Räcker att säga så.
Mårten Holst - Annorlunda och bra röst! Och fina ögon ;)
Lars Eriksson - Jadu. Lite Anna tankar om honom, jag fullkomligt älskar lars röst. men tyvärr är han nog inte idol heller. Hur mycket jag än vill det....

Och har ni svårt med vem som var vem, så är alla artisternas namn länkar till ett klipp med dem :)

Kommentarer
Postat av: Maria

Lars ska inte vara med i idol. han ska släppa en platta nu genast.

2008-09-11 @ 18:20:58
URL: http://popflickan.devote.se
Postat av: Maria

Svar: Hoppas! Jag är lite sur för att dom tog med honom till slutadition. Eller .. inte sur, men ... jag tycker inte att hann passar att vara med i idol riktigt ._.

2008-09-12 @ 13:43:14
URL: http://popflickan.devote.se
Postat av: Hanna

jag håller med dig om det mesta, förutom Erik.. han ..njaee.. jag vet inte riktigt vad jag tycker om honom..

Johan är nog min favorit.. efter Lars .

haha!. ja.

2008-09-13 @ 16:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0