jävla dryga dag.

min blogg går drygare än någonsin. men jag bryr mig inte så mycket på om någon läser den. ibland behöver jag skriva av min för min egen skull, men om någon läser kvittar.

just nu går skolan skit. denna veckan är det "Inför APU" som gäller, och målet för alla är att i slutet av veckan ska alla ha kontaktat minst 10 företag (om det nu inte är så att man fått ett ja på något av ställena).

Själv har man hittils kontaktat NOLL företag. och jag har lika många på tanke att ringa också.
jag hatar att ringa. det är lättare att gå och hälsa på, men ringa är det vi ska göra.

vill egentligen inte gå själv. men personen jag skulle vara med har visst bytt intresse. utan att säga något.
jag vill bara bort från jävla hässlehåla nu.
kreta igen tack?
idag vill jag hem, lägga mig i soffan med en filt, kolla på mysteriet på greveholm, käka nudlar och tycka synd om mig själv, för det behöver man göra ibland.

är det någon som har ett förslag på var man kan vara om man är intresserad av foto?
förutom fotografer då. för så mycket fattar jag själv att där kan man söka.


mitt cv är inte ens klart. och inte min handlingsplan heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0