skola

jaha. då har skolan börjat igen (okej... för en vecka sen)
sitter i skolan och ska söka apu-plats. men jag ska träffa en snubbe om apu i eftermiddag.
projektarbetet står sen på listan, det ska jag prata med samma person om i eftermiddag.

känns inte som om jag kommer göra något idag.
jo, skolfoto i eftermiddag. mitt sista skolfoto.
tänk så blinkar man? nyser? eller något annat pinsamt.

känner för att gå på bio. känner för en ny bloggdesign. känner för att åka utomlands.
ska jag börja blogga mycket i år?
tror inte det händer. även om jag vill. jag orkar aldrig skriva om mitt liv i bloggen.
samma sak varje dag, ingenting helt enkelt.


men på lördag är det sista rix för i år. ska träffa kim igen :)

jag vill se U2 igen också. och så vill jag ha en konsert med daniel.


vill ha november också. 18 år och new moon.

roligt inlägg? nej. inga bilder heller.
har inga nya bilder på datorn.

Kommentarer
Postat av: nattis

november, wiiiie! jag vill dock inte fylla 19. den 14:e börjar jag i skolan i skåne, kanske kan ses någon dag däröver? :)

2009-08-25 @ 19:19:46
URL: http://runningtostandstill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0