but there's a pretty little thing

gårdagen spenderades mesta dels i olofström. det var dags för halkan.
nu är den avklarad. inte mer att säga.

sen var det dags att bege sig till kristianstad.
erik & calle från idol var där på besök.

eftersom jag kom så sent (5 minuter innan start) så såg jag allt på väldigt långt avstånd.
lilla torg var proppat med folk.

erik var först ut med 18 and life.  han fortsatte med en smått falsk is it true.
efter det började han på vinnarlåten higher.

där calle kom upp på scen efter halva låten.

han fortsatte sedan med free falling och fortsatte sedan med hungry heart.

han avslutade med en allsångsvänlig walking in memphis och jag sjöng högt från min plats långt bak i publiken.

sen var det dags för signering.
och jag måste säga att det var den sämst planerade signerings "kö" jag någonsin sett.
det var ingen kö alls.  det var ett folkhav som tryckte sig fram. mitt i allt försökte skivlagret sälja skivor.

kom fram ganska snabbt.
calle tittade bort och erik slog upp ett stor leende och jag lämnade fram idolskivan till honom och återgick till calle.
fick hans nya platta signerad. ett litet prat och en hälsning från storebrossan.

någonstans i bakgrunden frågar erik om han ska skriva på framsidan av konvolutet. svarar snabbt. och ger sedan det vidare till calle.

det var väl allt.
tog inga bilder tyvärr.




i övermorgon är det julafton. och jag önskar mig inte calle kristianssons skiva längre.

Kommentarer
Postat av: Andrea

jag sitter och lyssnar på Calles skiva just nu, sjukt bra är han!

2009-12-22 @ 13:35:22
URL: http://andreahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0