Sicko

jaha. idag sitter jag hemma i min ensamhet och är sjuk.
strömmen har lämnat mig 2 gånger redan.

jag fördriver min tid med att kolla på the holiday.

imorgon ska familjen hämta hem vårt senaste köp. eller byte kanske man kan säga.


en sån här liten sötnos.
när jag tagit körkort sen så snor jag den nog från mamma.

jag har faktiskt blivit duktig på att blogga numera. men inte här.
på ett annat ställe. de som gillar att läsa det jag skriver. läser redan bloggen. ni andra är inte intresserade.
skriver inte om mitt eget liv längre.
det tråkade ut mig för länge sen.


Kommentarer
Postat av: Jossi

Krya på dej! =)

2009-12-16 @ 11:45:50
URL: http://josefineaspeteg.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0