En lista

Hittade den här listan hos Tobias. Så... i brist på saker att göra så kommer här mina svar:

1. Var du ett lugnt eller busigt barn?

Svar: Lugnt barn.

2. Vad föredrar du, sol -eller snösemester?

Svar: Solsemester!

3. Vad tror du att du gör om 5 år?
Svar:
5 år... Då hoppas jag att jag har jobb/pluggar och inte bor hemma längre. (stora drömmar haha^^)


4. Hur ofta läser du böcker av egen vilja?

Svar: Ofta! Läser 2 st för tillfället. 

5. Vilken kändis hade du helst blivit sedd med?

Svar: Robert Pattinson ;) haha.  

6. Hur är du klädd just nu?

Svar: Strumpbyxor, shorts, t-shirt och en cardigan. 

7. Hade du någon favoritsyssla som barn?

Svar: Jag vet inte...

8. Har du åkt ambulans?

Svar: Nej. 

9. Vilken är din favoritalkoholdrink?

Svar: Dricker väldigt sällan alkohol. Och när jag väl dricker är det Bacardi Breezer eller cider^^

10. Vilket språk tycker du är det vackraste att lyssna på?

Svar: Brittiska!

11. Har du varit på någon musikfestival någongång?

Svar: Siesta, och rix fm festival om det nu räknas. 

12. Har du gjort något denna månad som du är stolt över?

Svar: Nej? Inget speciellt iallafall.

13. Vad är det mest konstiga du har fått som present?

Svar: En stor röd klämma med en glittrig blomma på. De som känner mig vet att jag aldrig sätter upp håret. Speciellt inte med en stor röd blomma!  

14. Är du trevlig mot telefonförsäljare?
Svar:
Nej?, vem är?


15. Vilken film såg du senast på bio?

Svar: Twilight, eller så va det Wallander - Hämnden.

16. Kan du nämna tre skånska ord?

Svar: Känner att det är oroligt om jag inte kan. Rälit - äckligt, Hutta - kasta, Flabba - skratta. Valde ord som jag själv använder haha.

17. När känner du dig som snyggast?

Svar: Jag vet inte^^.

18. Har du någon extrainkomst utöver det du jobbar med/pluggar till?

Svar: Nepp

19. Vilket practical joke/hyss som du har gjort tyckte du blev mest lyckat?

Svar: Hmm, vet inte. Luras inte precis.

20. Vilken låt lyssnade du på senast/just nu?
Svar:
Kiss & Make up med Kim! - lyssnar på just nu - 

Har läst andra som gjort denna listan, och det är ju sjukt va folk är dåliga på skånska! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0