Melodifestivalen

Jaha, det här har visst blivit som en tradition för mig att skriva detta inlägget.

Så... här kommer mina åsikter om 3:e deltävlingen i melodifestivalen.

1. Velvet - The Queen: En typisk Velvet-låt. Värd en plats i andra chansen iallafall!

2. Rigo & the Topaz Sound feat. Red Fox - I Got You: Härlig låt! Detta var låten som satt i mitt huvud dagen efter, helt klart värd sin plats i andra chansen!

3. Molly Sandén - Så Vill Stjärnorna: Fin låt, kunde varit ännu lite finare. Men helt klart värd en finalplats!

4. EMD - Baby, Goodbye: Åh fy fasen vad jag gillade denna låten! Än så länge, så är detta min absoluta favorit som ska vinna allt... och jag tror största konkurenten är just en föredetta konkurent till dem... Måns.

5. Mikael Rickfors - Du Vinner Över Mig: Nej fy tusan, hur kunde den ens komma på femte plats?!

6. Maja Gullstrad - Här För Mig Själv: Som gammalt Fame Factory-fan så kan jag inte låta bli att tycka att Maja är en av planetens sötaste personer. Men klänningen va tråkig, låten likaså. Hon skulle kört Emilias låt i första deltävlingen!

7. Sofia - Alla: En låt på grekiska i svenska melodifestivalen? nej, det håller inte! Hade låten varit på engelska, så man förstått texten hade det varit en given finallåt!

8. BWO - You´re Not Alone: BWO är så förbaskat överskattade! Egotrippade som f*n! Låten var inte ens bra. Nej, inte ens topp 5 på denna.


Mina åsikter...Håll med eller inte. Såhär tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Finner du min blogg intressant? Följ den vettja, enklast är ju trots allt att prenumerera på den via bloggkoll - direktlänk:



http://www.bloglovin.com/blogg/44161/basc



Schysst blogg förresten! (:

2009-02-24 @ 19:33:49
URL: http://basc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0