Inga bloggdesigner i sommar!

Har jag sagt att jag är sämst på att blogga?

Jag har inte bloggat på över en vecka nu. Under tiden som varit har jag:
* Åkt till Habo med Hanna
* Varit på Rix Fm Festival i Jönköping
* Kollat på min bror i Jönköping
* Träffat Kim i Jönköping
* Bränt mina axlar i sommarsolen
* Varit på morsdag hos farmor
* Slutat tvåan på gymnasiet
* Varit i Stockholm
* Träffat Linnea & Lisa i Stockholm
* Letat kändisar i Stockholm.... Sett Amir gå in i en affär i Stockholm.
* Varit på min brors avslutningskonsert i Stockholm
* Åkt hem från Stockholm
* Sett Martin Stenmarck på stationen i Hässleholm (och förstått att vi måste ha åkt samma tåg från Stockholm)
* Varit på Mys student
* Varit på Björns student
* Varit på Emelies student
* Varit på 18 & 20års party
* Förlorat i en "suga-upp-cider-ur-ett-sugrör-fortast tävling"
* Fotat Emelie inför Balen
* Fotat Björn på balen
* Börjat sommarjobba.



Oj vad det kan hända saker på lite mer än en vecka.

Jag skulle egenligen skriva att det inte blir att jag gör några bloggdesigner under sommarlovet.
Av en enkel anledning. Jag har inte photoshop på hela sommaren!

Förresten. Varför ser det ut så här varje gång man klicka på "nästa" på bloglovin?



lagom jobbigt >.<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0