dom vackra vilda slår ut

här kommer sommaren,
här kommer värmen igen
och jag som alltid längtar så
alla sinnen, alla minnena
dom ställer sig upp och knackar på
där vi låg växer gräset nu igen
men den sommaren


utan kläder i regn
bara händer som värmer
du gav det bästa utav allt
på en filt vid en äng
vi såg alla gryningar tillsammans
och alla tusen ord vi sa till varann
bästa sommaren

en av mina absoluta sommar favoritlåtar!

det är såklart utan kläder i regn, med niclas wahlgren.

jag såg den live på rix fm festival i kristianstad för några år sedan.
och jag tröttnar aldrig på den.

men helst ska det vara den akustiska versionen. den är så mysig :D

här kommer klippet höhö.





njut av låten. och längta sönder till sommaren!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0