En bra dag.

Sitter och har ergonomi nu.
Går igenom bra och dåliga saker på arbetsplatsen.

Men jag är glad idag. Solen skiner, och det är nästan varmt i solen. Jag ska se David Batra & Robin Paulsson ikväll.
Så min dag är jättebra.

Imorgon blir det troligtvis bara skola i typ 50 minuter.
Ska till läkaren, ultraljud och biopsi. Längtar ju inte precis.
Det kunde ta någon timme, och jag får vänta en stund på sjukhuset så att jag mår bra.

Jag känner för att fotografera. Inspirationen finns. Det är inte ofta.
Jag såg lite snödroppar igår när jag och pappa gick en runda.

Blir kanske lite bilder på det imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emma Widell

UHUHUHU,

kände för att kommentera lite (:

mohahahahhaah! > :

2009-03-12 @ 12:05:33
URL: http://ewidell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0