Holes



Sitter och läser där j*vla engelskboken. Imorgon ska den vara utläst, och det ska skrivas recension på lektionen.
44 sidor har jag kommit i boken. 233 sidor är boken. Så jag har en bit kvar. Behövde dock en paus. Det här är inte min typ av bok. Verkligen inte.

MenMen. Man måste ju. Egentligen kvittar det. Lär ju inte få mer än G i Engelska B. Jag och Lijdia är inte precis bästa vänner.

Lite bra musik i öronen så går det ändå ganska bra att läsa boken.
Måste till biblioteket någon dag också och låna en bok till svenskan.
Valde författare och bok igår iallafall. Skönt att ha det gjort.


Lasse Lindh är pluggmusiken som snart ska sättas igång. Känns kanske löjligt. Men när det är något som är jobbigt i mitt liv, eller som jag bara inte orkar med så är det Lasse Lindh som får pumpas högt ur högtalarna. Kom Kampsång är så sjukt peppande. Undra hur många gånger jag lyssnat på den de senaste veckorna.

Idol är musiken för tillfället. Kärlekstema.
Har lätt för att ha idol igång när jag pluggar. Har sett det så många gånger, så jag vet verkligen hur det ser ut. Det är musiken jag har nu bara.

Ljudet av ditt hjärta ligger på bordet, och jag vill så gärna hellre läsa i den!


Måste tillbaka till boken nu. Vet att den finns som film. Men det är inte alltid filmen och boken är likadana, så. Jag kör på boken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0